Update, `ello mate!

Kissnödig, täppt, får ångest att jag inte skrivit på ååååååååår!
Jag ska bara springa ner en snabbis å köpa näsdroppar.
BRB
Sådär. Fast nu hinner jag knappt skriva med tanke på att vi börjar typ nu.

Men mycket på gång nu ladies and gents, jobbet går bra, dansen går bra har börjat yoga faktiskt! :D
Det blir att åka till Norrköpingskontoret imorrn (skitkul)

Rikard har fyllt 24 så han ska jag till imorrn å vi ska festa lite. Sen är det piratfest på lördag hos Maddis.
Lägger upp kort sen på den coola outfiten ;)

Så puss så länge nu hör jag tjejerna komma tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ohhh, say hello to my hometown from meee : D Ses på tisdag söt <3

2009-10-01 @ 13:06:44
Postat av: jag

ååh jaa det ska ja göra :D PUSSS :*

2009-10-01 @ 15:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0